Pusula

Tervetuloa lomailemaan Pusulaan

Yhdistyksemme omistama loma-alue on Keravan Hyvinvointi ry:n jäsenten käytössä.

Paikka sijaitsee Lohjalla Pusulassa Heinjärven rannalla niemen nokassa ja sinne kuljetaan soutamalla mantereelta, sillä sinne ei ole tehty tietä perille. Alueella on yhteistupa ja saunarakennus sekä kolme makuumökkiä ja aitta, jossa on kolme erillistä makuutilaa.

Tästä Pusulan kuviin

Tästä hinnastoon (Hinnasto voimassa vain jäsenille)

Varaukset, avaimet ja ajo-ohje

Maire Mononen puhelin 040 042 6816, sähköposti mairemononen@outlook.com

Kalastusoikeudet

Heinjärvellä saa kalastaa verkoillakin maakunnan rajalle asti ( puolessa välissä järveä ).

Kärköläntien vasemmalla puolella sijaitsevalla järvelläkin on myös kalastusoikeus.
Kalastuslupia myydään Lounasravintola Loukussa Porintien risteyksessä os. Kärköläntie 1613, 03850 Pusula. *Kalastukseen tulee hankkia asianmukainen henkilökohtainen kalastuslupa.

*Kalastonhoitomaksu koskee kaikkia 18-64-vuotiaita, jotka kalastavat muulla tavoin kuin onkimalla, pilkkimällä tai litkaamalla.

Ajo-ohjeiden kannalta oleellisia kuvia