Syyskokoustiedote

11.12.2023

SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN SYYSKOKOUS 29.11.2023

Yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin Jukka Partanen kaudelle 2024 – 2025.

Valittiin yhdistyksen hallitus toimikaudelle 2024 – 2025

Varsinaisiksi hallituksen jäsenet: Tiia Kohtamäki, Jarmo Kuusimaa, Markus Lummi,                Sirli Marksoo, Marja Snell ja Kaisa Ylinenpää.

Varajäseniksi 1. Eija Törmänen, 2. Merja Haverinen ja 3. Merja Sairanen.

Vahvistettiin pääluottamusmiehen ja varapääluottamusmiehen valinnat toimikaudelle 2024-2027

pääluottamusmies                                            Merja Sairanen

varapääluottamusmies                                     Kaisa Ylinenpää

Vahvistettiin luottamusmiesten valinnat toimikaudelle 2024-2025

Ateriapalvelut                                                     ei ehdokasta

Kaupunginjohtajan esikunta                            Päivi Pohjolainen

Kouluisännät ja puhtauspalvelut                    Kaisa Ylinenpää

Koulunkäynnin- ja oppilaiden ohjaajat           Merja Elo

Varhaiskasvatus ja esiopetus                           Tiia Kohtamäki

Vapaa-ajan ja hyvinvoinnin toimiala              Markus Lummi

TTES

Kaupunkitekniikka                                             Eija Törmänen

SÄHKÖALAN TES ENERGIA-ICT-VERKOSTO

Keravan energia Oy                                           Antti Utunen

Pusulan loma-alueesta luopuminen

Päätettiin antaa halliukselle yksimielisesti valtuudet neuvotella Lohjan kunnassa olevien tilojen sekä niillä olevien kiinteistöjen myynnistä. Mahdollinen tilojen ja kiinteistöjen myynti on tuotava yhdistyksen kokoukseen hyväksyttäväksi.

Stipendi AY-koulutuksesta vuonna 2024

Koulutuksen on oltava edunvalvontaa ja yhdistystoimintaa tukevaa koulutusta.      Saadakseen stipendin koulutuksen on oltava omalla ajalla tapahtuvaa. Hyväksyttiin stipendin suuruus iltakoulutuksesta 30.00 € ja yhdeltä tai useammalta päivältä 50 € / päivä. Koulutukset on tuotava hallitukselle etukäteen hyväksyttäväksi. Tarvittaessa puheenjohtaja tai hänen ollessa estynyt varapuheenjohtaja voi hyväksyä koulutuksen jälkikäteen.

Jäsenten merkkipäivien muistaminen vuonna 2024

Päätettiin, että muistetaan 50 v. ja 60 v. merkkipäiviään 1.1.- 30.6.2024 viettäneitä jäseniä kevätkokouksessa ja 1.7.- 31.12.2024 viettäneitä jäseniä syyskokouksessa:

60 -vuotta täyttäville 60 € lahjakortti S-ryhmän toimipisteisiin.

50- vuotta täyttäville annetaan 50.00 € lahjakortti S-ryhmän toimipisteisiin.

Mikäli henkilö ei pääse sääntömääräiseen kokoukseen hakemaan muistamistaan, hänen tulee ottaa etukäteen yhteyttä pääluottamusmieheen ennen kokousta sopiakseen lahjan hakemisesta muuna ajankohtana. Ilman yhteydenottoa menettää oikeuden huomion-osoituksen saamiseen.

Valittiin retkijaos ja yhdistyksen hallitukseen kuuluva jaoksen vetäjä kaudelle 2024 – 2025

Valittiin retkijaoksen vetäjäksi Marja Snell, jaoksen jäseniksi Sirli Marksoo, Antti Utunen ja  Eija Törmänen.

Hyväksyttiin toimintasuunnitelma ja talousarvo vuodelle 2024.

Kokousten koollekutsumistavasta ja -ajasta päättäminen

Yhdistyksen sääntöjen 10 § kohta 6: ”Yhdistyksen kokous kutsutaan koolle syyskokouksen päätöksen mukaan. Kokouskutsu on toimitettava viimeistään seitsemän vuorokautta ennen kokousta. Kiireellisissä tapauksissa, esimerkiksi käsiteltäessä työtaisteluun liittyviä kysymyksiä, kokouskutsu on toimitettava viimeistään kolme vuorokautta ennen kokousta. Kokouskutsussa on mainittava sen lisäksi, tärkeimmät kokouksessa esille tulevat asiat.”

Päätettiin, että vuoden 2024 jäsenkokoukset kutsutaan koolle yhdistyksen kotisivuilla sekä sähköpostilla.